BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 6, 2012

KENANGAN MANIS 5JATI PART 1

































































 Nie semua gambar kenangan manis kamu budak 5Jati SMKPS 2010......benar kata cikgu maznah "Kamu semua akan teringat dan akan mengatakan bahawa zaman persekolahan adalah zaman yang paling best dan seronok"...sudah hampir dua tahun zaman persekolahan dan lalu tapi rasa bagai semalam je kami semua bertemu...kawan-kawan aku semua baik dan mereka banyak membantu aku dan memberi semangat kepada aku ketika aku menghadapi saat yang aku takuti dan memberi sokongan kepada aku agar aku bangun kembali untuk menghadapi masa akan mendatang...waduh...waduh...waduh kawan-kawan aku aiman,seorang yang pemalu tp penuh dengan kata-kata semangat..Firdaus kawan aku yang paling rapat dan aku sayang sekali dia sentiasa berkongsi suka duka bersama-sama aku...dia saingan aku yang paling hebat dalam kelas terutama dalam subjek PA tp sowie Pidaus 2 Tahun berturut-turut aku pegang sijil cemerlang Subjek Prinsip Perakaunan...Asyraaf kawan aku yang paling sporting dia selalu tunjuk ajar aku kt aku....sama juga dengan Azie...Hafiq kawan yang paling terbaik sekali laaaa....masa bulan puasa time add math dia ajar aku tulis lirik lagu raya doh...bukan nk ajar aku belajar add math yang best tu ajar aku tulis lagu plak..hermmm....Ariff kawan yang paling hormati sekali dia selalu tolong aku untuk membuat sesuatu keputusan dan sentiasa bantu dan tolong aku.....hhahhahaha.....muzammer walaupun bukan budak klz 5jati tp selalu join event yang 5Jati buat sama juga dengan Ku Siti Fairuz dan Kak Chik....mereka walaupun budak kelas lain tp mereka sporting gler laaaaaa bebb.....fitri roshidi seorang yang ok-ok aje...dia dengan aiman satu kepala doh...kesian dekat amirul a.k.a Atan selalu kena buli dengan mereka...tp walaupun mereka mcm tu tapi mereka baik dohh....dalam hati ada taman...Tinie,anis,mieda,shila juga diantara budak kelas aku yang banyak tolong aku...Guru kelas kami Ustazah Zahila Abu Bakar orangnya kecil molek jee....baik dan xbesa marah kami.....cikgu rosnah dan maacam ibu angkat kami dh selalu tolong kami jika ada kesusahan walaupun dia hnya guru bm kmi tp dia sangat baik kat kami....Pn Aliza ckgu Prinsip Akaun kami..sebuat nama tu semua kecut perut mananya x sekali dia naik angin mampus semua....dia garang bukan sahaja tp ingn lihat anak didiknya berjaya..Alhamdulillah Teacher berkat tunjuk ajar teacher kami lulus dan SPM dan saya mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kerana sudi mengajar saya di tingkatan 4 dan 5 dan akhirnya saya berjaya mendapat A dalam SPM....dan teacher bgi RM50 woooo..sapa yg dpt A saja laa...klas aku klu xsalah 5  orang dapat A dalam Prinsip Akaun...hahahahahahaha...tapi bila-bila ingat-ingat balik rasa msa nk aje aku pusing masa tu balik agar kami semua akan dok dlm Kelas 5jati buat selama-lamanya....suka duka di 5jati kami semua lalui bersama-sama.....Pendek kata semua memori akan terpahat dalam hati setiap ANAK 5JATI SMKPS 2010.....AKU RINDU SAMA KAMU SEMUA DOHHH>>>bila nk jmpa lagi


0 comments: