BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 19, 2013

Mengapa??????

Mengapa harus timbul perasaan marah dan iris hati apabila aku melihat benda tu????

Mengapa????Mengapa????Mengapa???dan Mengapa aku yang harus lalui benda ini????
mengapa dia yang harus kau pilih,mengapa dia yang harus kau lakukan hal yang sedemikian???
Perasaan marah mebuak-buak dalam diri ini apabila aku melihat benda yang sedemikian????
Perasaan marah aku bukan untuk kamu tapi untuk dia sebenarnya......
Perasaan marah itu berapi-api apabila aku melihat status dia yang agak memanaskan hati ku ini.......
Bagai di hiris sembilu terasa sakitnya hati ini.........

Whaaaa....Whaaaa...Whaaa.....
Mengapa kau yang menjadi mangsanya???
Ya Allah Kau Maha Mengetahui,
Setiap berlaku Dibawah Kekuasaan Mu Ya Allah,
Kau Aturkan yang terbaik,
Semoga Permulaan Yang Baik di Akhiri Dengan  Kesudahan Yang Baik........

HambaMu yang Lemah Ini Merayu Pada MU........Tolonglah Hamba Mu ini.........
Kuatkan Tali Silaturrahim Antara Kami Semua,
Agar Dapat Bernaung Di Bawah Agama Mu,
Syariat Mu.........

Mengajar Diri MEnerima Dengan Tabah Dan Pasrah.....




0 comments: