BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 22, 2012

Tinggal Kenangan...KEnangan Abadi.. :-(














































































Waktu Silih Berganti...Masa Yang berlalu tidak dapat diulangi semulaa....Semua pergi membawa haluan sendiri...mencari kerjaya untuk penentu masa hadapan......walaupun langkah kita ketemu,salam tidak tercapai,ucapan tidak didengari,,aku ingin memberitahu pada kawan-kawan aku semua kalian tetap kawan aku walau apa pun yang terjadi..lautan mana yang tidak dilanda gelora..bumi yang mana tidak basah ditimpa hujan........Apa pun yang berlaku...KENANG DAKU DALAM DOAMU....aku amat merindu gelak tawa mu.....senyum manis mu....Walau Ape pon Tanggapan Kalian PadaKu AKu tetap aku.......sayang kalian semua........Kenangan Ibarat Angin Yang Menyapa ditubuh kita....walaupun tidak nampak tapi dia meninggalkan kesan pada kitaaaaaa........
SEMOGA KALIAN SEMUA BERJAYA DIDUNIA DAN AKHIRAT...ITU DOAKU BUAT KALIAN SEMUA........

nurkilan :Fitri Hj Ahmad

0 comments: